Gestió i redacció de continguts

Delega els teus continguts i posa el teu focus i energia allà on brilles

Què és allò que sempre deixes pel final?

No són les teves factures.

Ni deixar la safata dentrada a zero.

Tampoc no contestar els missatges directes d’Instagram.

El que sempre deixes per al final és…

Els continguts de la teva marca.

🙄

Ja ni te’n recordes que tens un blog.

La teva llista d’email marketing està agafant pols.

I fins i tot hi ha alguns dies que passes d’Insta.

En altres paraules, estàs abandonant una cosa fonamental.

La rellevància del teu negoci.

Comencem a treballar la teva estratègia de màrqueting de continguts

Aquí van 6 bons motius per començar a ser constant amb la teva comunicació:

  • Demostres que saps del que parles.
  • Evites la tècnica “bomba de fum” després de cada llançament (i que la teva llista de subscriptors faci el mateix).
  • Estàs present cada vegada que el teu client potencial cerca informació a Google.
  • Prepares el teu públic per a la venda, sense haver de ser intrusiu.
  • Cultives la relació amb la teva comunitat a través de les xarxes socials i de l’email marketing, per educar i perquè estigui més predisposat a la compra dels teus propers llançaments.
  • Mostres que entens els problemes de la teva audiència i que ets la persona adequada per ajudar-los.

Visibilitat, autoritat i comunitat.

Aquest és el resultat de treballar els teus continguts amb constància.

Aleshores,
què és el que et frena?

Potser no trobis prou temps a la teva jornada laboral, perquè tu vas emprendre per poder fer consultes, oferir els teus serveis, gestionar el teu equip o crear formacions que ajudin el teu públic.

Potser no saps sobre què parlar i et bloqueja la pàgina en blanc, ja que desconeixes com enfocar els teus textos.

Potser no et penses que valgui la pena, malgrat veure que els teus referents són persones que dediquen temps a consciència a generar continguts d’alt valor.

 

Coincideixes amb algun dels punts? En aquest cas, tinc un pla per a tu.

Treballem junts?

1. 

Contesta aquest formulari perquè ens puguem conèixer abans de començar a treballar. També pots tafanejar els meus plans per veure quin s’adapta millor a les teves necessitats.

2.

Les primeres dues setmanes, les dedicarem a conèixer el teu públic a través d’investigar i a crear el nostre primer calendari editorial, tenint en compte les inquietuds de la teva audiència i les paraules clau idònies.

3.

A partir de la tercera setmana, començarem a crear els continguts que eduquin, informin i entretinguin el teu públic. Quan validis els primers continguts, començarem a publicar.

“Felicito a Rosa por el trabajo, ya que es superprofesional y le ha dado cara y ojos al blog. El agregado de datos y citas, así como las ideas de imágenes, son una genialidad. Ha hecho un trabajo muy a consciencia de palabras clave apoyadas en SEO que realmente está muy por encima de lo que yo o el cliente podemos aportar. Sinceramente, la felicito por lo que aporta.”

— Carina Stinga, de Ruiz Stinga Studio.

Delega els teus continguts i centra la teva energia en allò que et fa brillar

Prioritza la teva marca a llarg termini.

Construeix una comunitat compromesa.

Deixa de sentir un nus a l’estómac en pensar “què publicaré demà”.

I dedica el teu temps, focus i energia en allò que de debò gaudeixes.

Preguntes freqüents

Hi ha un mínim de permanència?

Per poder aprofitar el calendari editorial i la investigació inicial, hi ha un mínim de permanència de tres mesos.

Quan s’efectua el pagament?

El pagament s’efectua de manera mensual. Per exemple, si hem començat a treballar el 14 de març, el pagament següent serà el 14 d’abril. També es pot partir el pagament en dues quotes mensuals.

Puc contractar els teus serveis de copy amb descompte?

Si treballem els teus continguts, tindràs un 10% de descompte en tots els meus serveis de copywriting. En conèixer la teva marca, sabré molt millor quines són les inquietuds de la teva audiència i podré fer una feina més detallada.

Com podré veure els resultats?

Cada mes t’enviaré un informe amb els resultats i els meus comentaris.

Com sabràs què escriure?

A partir de la investigació del teu públic i d’un estudi de paraules clau detallat, podré saber quins temes interessen a la teva audiència. En cas de ser un tema tècnic o delicat (per exemple, sobre salut mental), és possible que sol·liciti una reunió amb tu per marcar els eixos principals de l’article.

Sempre et demanaré que confirmis les temàtiques, abans de posar-me a escriure. Per mi, és més important escriure un article de qualitat, que crear contingut de farciment només enfocat a posicionar.

Quina longitud tindran els articles?

Entre 700 i 1000 paraules. Almenys un article al mes tindrà més de 1500 paraules.

Podré validar el text abans de publicar-lo?

Sí. Et demanaré que llegeixis i revisis el text almenys una vegada abans de publicar-lo. Hi haurà un màxim de dos esborranys per projecte.