3 millores que pots aplicar en els continguts del teu negoci digital

Tens clar què vols escriure al teu blog durant els pròxims tres mesos? Si no és així, el més fàcil és que l’acabis abandonant. De fet, més del 95% dels blogs no sobreviuen al primer any…

Tanmateix, el blog de la teva empresa no hauria de ser un hobby. És una part clau de la teva estratègia de continguts, que hauries de cuidar amb constància per aquests motius:  

 

  • Et guanyes la confiança dels teus clients potencials.
  • T’arriben propostes de més qualitat.
  • Et posiciones com a autoritat dins del teu sector.
  • Per tant, pots pujar els teus preus.
  • T’assegures de tenir una font de nous contactes que podràs treballar amb l’email màrqueting.
  • Pots fins i tot explorar una nova línia de negoci amb els infoproductes.

Deixa d’escriure per inspiració i assegura’t resultats: planifica amb estratègia

Una bona planificació t’ajudarà a estalviar temps

I no només això, també t’ajudarà a assegurar-te que el contingut que el teu equip o tu crees, té sentit dins el teu negoci. 

Per això, et vull regalar la plantilla que utilitzo amb els meus clients per planificar els continguts trimestrals de la marca, i que podràs utilitzar per planificar els teus materials amb estratègia. Guanyaràs visibilitat a Google i autoritat en la ment del teu públic.

Descarrega ara la teva plantilla de calendari editorial i comença a crear el contingut que atraurà el teu públic al teu negoci digital.

P.D: Si a més vols continuar rebent els meus correus, cada dimecres tindràs un nou email amb idees, inspiració i recursos perquè els teus continguts es converteixin en un aliat del teu negoci digital ☀

3 millores que pots aplicar en els continguts del teu negoci digital