Com convèncer una persona perquè et compri amb la teva pàgina de vendes
02/22/2022
A la teva pàgina de vendes, no només has de descriure l'oferta. Has de posar sobre la taula tots els motius pels quals t'haurien de triar.

Un dels continguts més importants i amb què hauries de comptar per presentar el teu servei o producte és la pàgina de vendes. En ella, no només has de descriure la teva oferta, sinó que has de posar sobre la taula tots els motius pels quals t’haurien de triar.

Potser quan vas escriure per primera vegada els textos de la teva pàgina web, et vas limitar a descriure el teu servei. O fins i tot vas decidir fer un resum de tot el que ofereixes, sense aprofundir en com ajudes la persona. És una bona manera de començar, però si vols atreure més clients per al teu negoci, hauries de deixar molt clar la teva oferta i, encara més important, per què haurien de triar-te a tu.

En aquest article vull explicar-te els principals elements que pots incloure a la teva pàgina de vendes per millorar-ne la conversió. I, a més, te’ls explicaré en l’ordre en què pots incloure’l a la teva pàgina. Som-hi!

Presenta la teva proposta de valor

Quan una persona entri a la teva pàgina web, ha de saber en menys de tres segons què ofereixes i per a qui. La pregunta que li has de respondre és: aquí hi ha alguna cosa per a mi?

No obstant això, pots anar una mica més enllà i presentar el teu servei a través del principal benefici que obtindrà el client. Per exemple, no diguis que ets una nutricionista especialitzada en dieta vegana, explica que podràs aconseguir el teu pes ideal respectant els teus valors.

Aquesta hauria de ser la capçalera de la teva pàgina: que quedi clar des del primer minut què has d’oferir al món.

Connecta amb el problema del teu lector

Pràcticament, tots els serveis o productes responen a una necessitat, desig o problema del client. Explora quin és el del teu client potencial i fica el dit a la llaga.

Voler solucionar un problema és qüestió de prioritats, i en aquest punt necessites que el lector s’adoni que és essencial posar solució als seus problemes… Com més aviat millor.

Així que simpatitza amb el problema del teu lector. Per fer-ho, pots fer un llistat de situacions en què se senti identificat, explicar una història personal sobre com vas superar el problema, etc.

Descriu el pas a pas del teu sistema

Quan el potencial comprador se sent identificat amb el problema, presenta la teva solució. És a dir, el teu producte o servei.

Però no ho facis de manera superficial. Explica el pas a pas del sistema, com solucionar el teu problema. Abans de voler contractar-te, la persona voldrà saber quins seran els passos que haurà de seguir. A més, en aquest punt pots aprofitar per començar a resoldre alguns dubtes que tindrà el teu lector. Per exemple: quant de temps treballarem junts? Puc pagar en quotes? Què trec jo de tot això?

Recorda ressaltar en aquesta part els principals beneficis de comptar amb la teva oferta, ja que a les persones no els interessen tant les característiques com saber com els ajudarà. Per exemple, pots dir que la teva formació inclou 8 quaderns d’exercicis, però com l’ajudarà? Els beneficiarà a posar en pràctica el que s’ha après i a assentar les bases per defensar-se a la vida real.

Presenta’t

Som uns xafarders per naturalesa. Per aquest motiu, no oblidis presentar-te i explicar per què ets la persona indicada per solucionar el seu problema. Pots aprofitar per explicar la teva història personal (resumida), per explicar on t’has format, quins són els teus referents… L’objectiu és crear connexió.

D’aquí poc publicaré un article en què parlaré sobre com treballar l’apartat “sobre mi”. Si t’interessa saber quan sortirà, pots subscriure’t al meu newsletter on comparteixo consells de SEO copywriting i un munt d’aprenentatges.

Afegeix testimonials i casos d’èxit

Un altre element indispensable per a la pàgina de vendes és l’apartat de testimonials. Ningú vol ser el primer a contractar-te, si no tens referències. Al cap i a la fi, no et coneixen encara i no saben si realment faràs una bona feina. Per això, hauries d’afegir testimonials que demostrin que ets un bon professional. Poden ser per escrit, vídeo o fins i tot missatges bonics que t’hagin enviat per WhatsApp.

I un altre element que t’ajudarà a disparar la vostra credibilitat són els casos d’èxit. Si tens identificades les mètriques dels teus clients, abans i després, utilitza’l per explicar que el que fas té resultats tangibles.

Respon els dubtes i les objeccions dels teus clients

És probable que si ja fa un temps que treballes al teu sector, hagis identificat algunes preguntes que es repeteixen amb freqüència. Reuneix-les en un apartat de preguntes freqüents, i contesta tots els dubtes que poden estar frenant al teu client potencial de contactar amb tu. Com més informació clara facilitis, més oportunitats tindràs que faci el pas.

No oblidis la crida a l’acció

I, finalment, no t’oblidis de crear una crida a l’acció potent que indiqui al client quin és el següent pas. A més, pots acompanyar aquesta crida a l’acció amb un resum de la teva oferta (sobretot funciona molt bé amb els infoproductes o amb els serveis). D’aquesta manera, no quedarà cap dubte sobre què cal fer per començar a treballar amb tu.

La gent SÍ llegeix

Potser t’estàs qüestionant si tot aquest esforç val la pena si la gent a Internet no llegeix. La veritat, això que la gent no llegeix és un mite que pots desmentir tu mateix… O potser no llegeixes tota la informació quan vols contractar un producte o servei d’alt valor?

Per convèncer, el nostre millor as a la màniga és el contingut (sigui escrit o per vídeo). Si encara no has treballat una pàgina de vendes amb tots aquests elements que t’he descrit en aquest article, t’animo que t’apuntis com a tasca repassar els textos de la teva pàgina web.

I si vols aplicar copywriting al teu negoci digital, també t’invito a descarregar-te el meu quadern gratuït “4 millores que pots aplicar avui mateix als continguts del teu negoci digital”. Et deixo l’accés aquí a baix 🙂

De mi blog a tu bandeja de entrada

Te aviso cuando publico algo nuevo y te entretengo con más consejos e historietas. What else?

Soy Rosa, enchantée

Me llamo Rosa Cools y soy SEO copywriter. ¿Conoces el término? Significa que escribo para gustar tanto a Google, como a los visitantes de tu web, blog o emails.

Especialmente, trabajo con psicólogos, médicos, pedagogos… Para ayudarles a captar más pacientes y alumnos.

¿Sobre qué quieres aprender hoy?

 ¿Te ha gustado?

Esto es solo una pequeña parte de lo que publico.

Lo mejorcito está en mi newsletter… ¿Nos vemos dentro?

Envío un nuevo correo cada semana con consejos sobre copy, SEO, contenidos e historias varias. Y te das de baja cuando te dé la gana. 

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *