Consultoria en copywriting

Escriure per plaer és molt diferent d’escriure per vendre

T’encanta escriure, per això no dubtes a crear tots els continguts de la teva marca. Genial!

Tanmateix, escriure per vendre és una història molt diferent d’escriure per reflexionar o per plaer. Potser sents que no avances amb els textos de la teva pàgina de vendes, la teva seqüència de correu o el teu llançament… O veus que falta una empenta als textos per millorar les teves vendes.

Si aquest és el teu cas, m’encantaria acompanyar-te a través de la meva consultoria de copywriting.

Potser ja t’has adonat que escriure per vendre és una altra història…

Des que vaig començar al sector del màrqueting digital, em vaig adonar que hi ha persones amb un meravellós art per a l’escriptura… Però que no els servia de res per vendre els seus productes o serveis.

I és que a l’hora d’escriure els textos de la teva marca no es tracta d’escriure bé, sinó de convèncer.

El copywriting té més relació amb el màrqueting i les vendes que amb la literatura.

Si sents que no avances amb els teus textos de venda, m’encantaria acompanyar-te a través de la meva consultoria perquè puguis entendre l’estructura i la mecànica de la persuasió.

Més claredat

Et guiaré perquè tinguis una estructura clara a l’hora d’escriure o millorar el text de venda que em proposis (no, no treballo amb plantilles, cada cas és únic!).

Més seguretat

Quan hagis escrit o millorat el teu text, revisaré el que has creat per assegurar-nos que s’entén i connecta amb el teu públic.

Més acció

Durant dues setmanes, també faré un seguiment perquè puguis acabar el material que t’has proposat. S’ha acabat procrastinar els teus textos!

És per a tu la consultoria en copywriting?

  • Tens un negoci, saps escriure i t’encanta crear el material de la teva marca, però sents que no avances amb els textos de venda.
  • Vols una guia clara sobre l’estructura dels teus textos perquè t’ajudi a connectar amb els teus clients.
  • Necessites noves idees i una mirada fresca i professional per enfocar-los.

Amb quin tipus de textos de venda et puc ajudar?

  • Pàgina de venda o landing pages.
  • Seqüències de correus electrònics de benvinguda o de venda.
  • La teva pàgina “sobre mi”.
  • La teva pàgina inicial.
  • Les newsletters del proper mes.
  • El guió del teu proper webinar.

I què inclou exactament?

Una consultoria de 60 minuts per Zoom, que gravarem perquè puguis revisar-la sempre que ho necessitis.

Un lliurable amb totes les millores que et recomanaré, perquè et resulti molt fàcil aplicar-ho als teus textos.

Una revisió feta per una copywriter professional, per assegurar-nos que has aplicat correctament totes les millores.

«Amb la Rosa vam fer consultoria per a la pàgina de vendes d’un dels meus llançaments. A la consultoria buscava una visió externa, algú que em pogués dir si s’entenia bé el meu missatge, quines coses podia canviar…

El fet que una altra persona et digui exactament què es podria canviar o que et doni noves idees em va ajudar moltíssim a millorar la meva pàgina. De fet, fins i tot la Rosa em va donar una idea que la vaig aprofitar per anotar-la tal com em va dir a la pàgina de vendes.»

Iris Roig, influencer especialitzada en desenvolupament personal

Posarem al centre del teu missatge el teu màxim potencial

Sense bloquejos, ni resant perquè funcioni: així seria si t’acompanyés una professional

Revisem quins punts pots millorar, quina estructura podries aplicar i com pots enfocar el teu missatge.

  • 60 minuts de consultoria.
  • Revisió dels teus textos.
  • Lliurable amb les millores per escrit.

Cost de la consultoria: 147 €