Com escriure una pàgina de “sobre mi” efectiva
03/29/2022
Escriure la pàgina de “sobre mi” pot ser un malson. Però necessites posar-li cura, serà una de les pàgines més visitades de la teva web.

Crear els textos d’una pàgina web efectius pot ser una tasca que s’allargui durant setmanes i setmanes, si no saps com enfrontar-t’hi. Però entre totes les pàgines, la més complicada sempre és i serà la “sobre mi”.

Sigui per vergonya, per no saber què escriure o per por de venir a dalt, escriure la pàgina de “sobre mi” pot ser un autèntic malson. No obstant això, necessites posar-li cura, ja que serà una de les pàgines més visitades de la teva web, i en què el client decidirà si confiar o no en tu.

En aquest article, vull explicar-te com escriure la teva pàgina de “sobre mi” sense morir a l’intent i quins elements pots tenir en compte per convèncer el teu client potencial perquè es decideixi a contractar-te.

L’objectiu de la pàgina: crear connexió

La pàgina “sobre mi” és un lloc molt especial, ja que és on traiem el nostre costat xafarder. Qui hi ha darrere aquesta empresa? Quina formació té aquesta persona? Em caurà bé? Sobretot si ofereixes serveis, és important deixar entreveure la teva personalitat perquè la persona interessada a contractar-te pugui decidir si confiarà o no en tu.

Això no vol dir que hagis d’escriure una regalia d’adjectius, com si fos una web de cites, però sí que és important que busquis aquesta connexió amb la persona. Un dels millors mètodes per aconseguir-ho és a través de l’storytelling: explica la teva trajectòria, què et va motivar a començar el teu negoci, quins han estat els teus referents… Si ho fas amb el cor a la mà, estic segura que aconseguiràs treure el millor de tu de manera natural.

Per què t’haurien de contractar?

Tot i això, no tot és tan fàcil com relatar la teva història. També hauries de tenir en compte aquesta pregunta: per què haurien de contractar-te? En aquest sentit, toca afinar el llapis de copywriter i buscar motius pels quals haurien de confiar en tu.

Per exemple, potser has aparegut en mitjans de comunicació, tens uns testimonials brutals o t’has format en programes reconeguts. L’objectiu és demostrar que la persona pot confiar en tu, sobretot en aquesta era en què se sent arreu la paraula “vendehumos”.

No t’oblidis del que importa al teu client

Per paradoxal que et sembli, en realitat el client potencial no vol saber més sobre tu, sinó sobre com el pots ajudar. Així que a l’hora d’escriure la teva pàgina de “sobre mi”, no t’oblidis de rescatar els principals beneficis de la teva oferta per recordar com pots ajudar. Per exemple, pots explicar una experiència que et va ajudar a ser millor professional en un cas concret. O pots compartir un gran aprenentatge, i per això ara ets la persona més capacitada per ajudar-lo amb el seu problema.

I, com a consell final, no oblidis posar una trucada d’acció (sigui un botó o un formulari) en aquesta pàgina: aprofita per dirigir-lo cap al teu objectiu final.

Sobre mi o sobre tu?

Ja veus que malgrat el seu nom, una pàgina de “sobre mi” moltes vegades té més a veure amb les necessitats del client que no pas sobre la teva persona. Tot i això, et recomano que treballis molt bé aquesta pàgina, ja que és una de les més visitades pels teus futurs clients.

Espero que aquest article et resulti útil, i si vols més consells sobre com aplicar copywriting, tinc un regal per donar-te: un quadern amb 4 consells que pots aplicar avui mateix per millorar els continguts de la teva marca. Descarrega-te’l gratis fent clic en aquest banner 😉

De mi blog a tu bandeja de entrada

Te aviso cuando publico algo nuevo y te entretengo con más consejos e historietas. What else?

Soy Rosa, enchantée

Me llamo Rosa Cools y soy SEO copywriter. ¿Conoces el término? Significa que escribo para gustar tanto a Google, como a los visitantes de tu web, blog o emails.

Especialmente, trabajo con psicólogos, médicos, pedagogos… Para ayudarles a captar más pacientes y alumnos.

¿Sobre qué quieres aprender hoy?

 ¿Te ha gustado?

Esto es solo una pequeña parte de lo que publico.

Lo mejorcito está en mi newsletter… ¿Nos vemos dentro?

Envío un nuevo correo cada semana con consejos sobre copy, SEO, contenidos e historias varias. Y te das de baja cuando te dé la gana. 

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *